vissza

Tartozása van?

Fontos tudnivalók

Szolgáltatások

Rólunk

Álláshirdetés

Kapcsolat

Tartozása van? > Mit tegyen ha...?

Fizetési felszólítást kapott

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén és egyeztessen a pénzügyi rendezés lehetőségeiről!

Fizetési késedelme van

Kérjük, hogy a késedelem tényét haladéktalanul jelezze felénk az ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén, és egyeztessen kollégáinkkal a lehetséges megoldásokról. 

Részletfizető és csekket szeretne

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén, vagy töltse le csekk igénylési kérelmét innen és kitöltve jutassa vissza címünkre. A hiányzó csekket pár napon belül postai úton megküldjük az Ön címére.

Fizetési meghagyást kapott

A fizetési meghagyás végrehajtás terhe mellett a követelés teljesítésére szólítja fel, mely ellen 15 napon belül ellentmondást nyújthat be. Ellentmondás benyújtása esetén az eljárás polgári perré alakul át. Ha a kötelezett nem terjeszt elő ellentmondást, a fizetési meghagyás jogerőre emelkedik és ugyanolyan végrehajtható határozatnak minősül, mint a jogerős ítélet.

Amennyiben el kívánja kerülni a peres eljárás költségeinek további kockázatát, úgy vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén, hogy a további eljárások kellemetlenségét kikerülje.

Tartozása végrehajtási eljárásban van

A végrehajtás megindítása után is lehetőséget biztosítunk tartozása rendezésére. Ez ügyben, kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén és egyeztessen a tartozás rendezésének konstrukciójáról.

Szeretné elkerülni ingatlana, ingósága árverezését

Kérjük, mihamarabb vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén és egyeztessen a pénzügyi rendezés lehetőségeiről.

Már kifizette tartozását

A tartozás teljes összegének kifizetését követően, amennyiben még nem kapta meg a tartozás rendezéséről kiállított nyilatkozatot, úgy ügyintézőink felé telefonon, e-mailben, személyesen vagy postai küldeményben jelezheti igényét. Ügyintézőink a tartozás rendezéséről szóló nyilatkozatot lakcímére postai úton juttatja el Önnek.

Szeretné részletfizetését átütemezni

A részletfizetési kedvezmény átütemezése érdekében kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén, hogy egy mindkét fél számára megnyugtató megoldást találjunk.