vissza

Tartozása van?

Fontos tudnivalók

Szolgáltatások

Rólunk

Álláshirdetés

Kapcsolat

Fontos tudnivalók > GYIK

Hogyan kerülnek a követelések a Defactoring Zrt. kezelésébe, miért nem a bank felé kell teljesíteni?

A követelések engedményezés útján kerültek Társaságunk kezelésébe, az értesítést követően már Társaságunk részére kell tartozását és annak kamatait, díjait megfizetni.

Nem kaptam csekket, levelet, mit kell tennem?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal hétköznap 8.00-18.00 óra között a + 36 1 489-4794, vagy + 36 1 489-4796 telefonszámokon, vagy írjon e-mailt a ugyfelszolgalat[at]defactoring.hu e-mail címre. Pár napon belül megküldjük a szükséges iratot egyeztetett címére.

Hogyan tudom kérni a tartozásom felülvizsgálatát?

Amennyiben nem ért egyet tartozása nyilvántartásunkban szereplő nagyságával, úgy kérjük, kérje a felülvizsgálatot munkatársunktól elérhetőségeink bármelyikén. 

Miért nem az engedményezési értesítőn szereplő összeget kell megfizetni?

Az engedményezési értesítőn szereplő összeg a feltüntetett adott napra mutatja az Ön tartozását, amely a hitelszerződéskor aláírt Banki Hirdetmény, és az ÁSZF szerint tovább kamatozik.

A tartozásomat egy összegben kell megfizetnem?

Az Önnel szembeni követelésünk lejárt, egy összegben megfizetendő.

Kérhetek-e havi, vagy egyéb részletfizetési kedvezményt?

Amennyiben ilyen igénye van, kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén, és jelezze igényét annak érdekében, hogy mindkét fél számára megnyugtató megoldást tudjunk nyújtani a tartozás rendezésére.

Mennyi a fennálló tartozásom?

Levelünkben értesítettük arról, hogy mekkora összegű tartozása állt fenn a levél elkészítésekor. Amennyiben valami nem egyértelmű az Ön számára, kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikén.

Ha egy ideig fizettem a gépjárműhitelemet, aztán a szerződésem felmondásra került, és a járművet újraértékesítették, miért van még mindig tartozásom?

Előfordul, hogy a gépjármű újraértékesítési ára nem fedezi a szerződés felmondásakor fennálló hiteltartozásának összegét. Ebben az esetben Önnek a különbözetet meg kell fizetnie!

Mi fog történni, ha nem fizetem meg a tartozásomat?

Amennyiben nem sikerül megállapodnunk a tartozás rendezésében, úgy Társaságunk jogi úton fogja érvényesíteni követelését, melyre vonatkozó esetleges költségek (ld. fontos tudnivalók/jogi eljárás, díjak, költségek) viselésére Ön köteles.

Ha tartozásomat megfizettem, kell-e jeleznem ezt a Defactoring Zrt. felé, és kell-e kérnem igazolást?

Ha tartozását rendezte, nem kell külön jeleznie, vagy igazolást kérnie. A tartozás rendezését követően haladéktalanul zárjuk szerződését, és megküldjük Önnek a szerződést záró igazolást.

Ha tartozásomat megfizettem, a KHR nyilvántartásban a mulasztásom adatai meddig látszódnak még?

A központi  hitelinformációs rendszerről szóló 2011. évi CXXII. törvény alapján azon ügyfelek mulasztásának adatai, akik tartozásukat teljes mértékben, kedvezmény nyújtása nélkül megfizették, a rendezést követő 1 évig látszódnak a KHR rendszerben. Azon ügyfelek adatai, akik tartozása elengedés folytán szűnt meg, a tartozás megszűnésétől számított 5 évig látszódnak a KHR rendszerben.


Fizetési meghagyást kaptam, nem értem mi ez a tartozás, én nem szerződtem Önökkel.

A követelés engedményezés útján került társaságunkhoz, az eredeti követelésre vonatkozó azonosító adatokat megtalálja a fizetési meghagyásban. Amennyiben így sem tudja a követelést beazonosítani, kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén!